h.f filmklub 08.07.08. 21:10 biopon
Toth Andras
2008-07-08 21:06:01 UTC
azt kell mondjam, elég gáz ez a Sakál napja remake

a tvújság alapján eszembe se jutott, hogy az lesz, de a
hotelbe bezárkózás/csak egy gorilla jár póstára egyből
elárulta, mire lehet számítani

az idióta gyerekkórházmegnyitó is elég gagyi helyettesítője
a felszabadulási évfordulónak, de a csúcs az idióta jenki
akciófilmes mészárospuska a precíziós egylövetű helyett

meg az, hogy van, aki ismeri a Sakáltot, és a ruszki csaj
is egyből meglátja...

a buzis álca meg az eredetiben csak improvizáció, nincs
az eleve előkészítettek között

a.
de mér emlékeztem úgy, hogy a Wobewt Wedfowd volt a
Sakál?
Toth Andras
2008-07-08 21:16:25 UTC
amúgy ahhoz képest, hogy a jelenben játszódó filmekben sose
az igazi elnök van, ez a hillary nagyon hasonlít

a.
nev
2008-07-09 10:45:08 UTC
Post by Toth Andras
amúgy ahhoz képest, hogy a jelenben játszódó filmekben sose
az igazi elnök van, ez a hillary nagyon hasonlít
Ez egy 97-es film. Imdb 5.9 Mernem inkabb a Fasy mulatot nezted?

Az utobbi evekben egyedul a "Nem vennek valo videk" volt erdekes, de
oszinten szolva en sem biztos hogy 4 oszkart adtam volna neki.
Toth Andras
2008-07-09 23:19:00 UTC
Post by nev
Ez egy 97-es film. Imdb 5.9 Mernem inkabb a Fasy mulatot nezted?
Nem nagyon szoktam figyelni az ilyen ratingekre...
Post by nev
Az utobbi evekben egyedul a "Nem vennek valo videk" volt erdekes, de
oszinten szolva en sem biztos hogy 4 oszkart adtam volna neki.
Asztat nemtom, mer nem nagyon járok moziba, de a Coenek csináltak pár
jó filmet.

a.
bassza meg, nem nagyon figyelek mostanában a visszatérő frázisaimra...
amúgy meg...
nev
2008-07-10 21:29:03 UTC
Post by Toth Andras
Post by nev
Ez egy 97-es film. Imdb 5.9 Mernem inkabb a Fasy mulatot nezted?
Nem nagyon szoktam figyelni az ilyen ratingekre...
Az en izlesemmel altalaban jol korrelal. Legalabbis a nagyon szarokat ki
lehet szurni vele. A fontibe a lenyeg az volt hogy
97-es, szoval nem valoszinu hogy a hilerirol mintaztak.
Post by Toth Andras
Post by nev
Az utobbi evekben egyedul a "Nem vennek valo videk" volt erdekes, de
oszinten szolva en sem biztos hogy 4 oszkart adtam volna neki.
Asztat nemtom, mer nem nagyon járok moziba,
Igen, a nem vennek valo kb. olyan mint a Fargo.
Toth Andras
2008-07-10 23:19:05 UTC
Post by nev
A fontibe a lenyeg az volt hogy
97-es, szoval nem valoszinu hogy a hilerirol mintaztak.
Most itt valamelyikünk nagyon benézte, de szerintem te vagy az.
97-ben clinton volt az elnök, tehát hillary volt az elnök felesége.

a.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Clinton :
nev
En ugy ertettem hogy hileri mint elnok, nem mint elnokfeleseg. Mindegy.
Toth Andras
2008-07-08 21:24:08 UTC
Post by Toth Andras
a felszabadulási évfordulónak, de a csúcs az idióta jenki
akciófilmes mészárospuska a precíziós egylövetű helyett
amúgy minek übermájer teleobjektív egy ilyen T2-s
helikoptergéppuskához?

a.
depleted uránmagos lőszerrel